My Film Making Experience

I share my experience in L.A. as a filmmaker student at the New York Film Academy.

Saturday, March 18, 2006

Wireless Web Access

Finally, I got a wireless web connection.
FR: Finalement, je l'ai ma connexion sans fil a internet.

That means that you can contact me easily on Skype (mplocek) or even on different chats. If you want to know my names on MSN, Yahoo, Gmail Talk, iChat or ICQ, feel free to contact me or to put a comment. I'll send it to you by email.

FR: Ca veut dire que je suis plus facilement joignable sur Skype (mplocek) ou meme sur de differents chats. Si vous desirez connaitre mes noms sur MSN, Yahoo, Gmail Talk, iChat ou ICQ, contactez-moi ou mettez un commentaire sur le blog, je vous l'enverrai par email.

With Skype, you can also have a phone number, which I do have. Ask me also by email for that if needed.
FR: Avec Skype, il est possible d'avoir un numero de telephone, que j'ai ici. Demandez-moi egalement par email si necessaire.

Take care.
FR: Salutations.
Marc

0 Comments:

Post a Comment

<< Home