My Film Making Experience

I share my experience in L.A. as a filmmaker student at the New York Film Academy.

Wednesday, September 06, 2006

Last News

English:

Hi to everybody!

I haven't written a lot the last few days.

There are some things going on anyway here in Los Angeles like as you know, I'm back to school and editing 2 movies for the final screening and graduation on September 22nd.

So, I spend a lot of time in front of Apple Computers with my brand new 500GB harddrive editing "Walking" and "Going Nowhere Fast". It's a lot of fun but also a lot of work.

I took a couple of hours off to see our friends who came from San Diego to Venice Beach last weekend and also for a wrap party on Sunday at Rob's place. He is one of my classmate.

The most important thing these last day was of course Fabi's birthday. We didn't go far but we went to a very nice Mexican restaurant in Sun Valley called Acapulca.

I hope that you haven't missed my posts to much :-)

Take care and see you.
Marc

***

Français:


Bonjour à tous!

Je n'ai pas écrit grand chose ces derniers jours.

Il y a tout de même 2 ou 3 choses qui se passent par ici à Los Angeles. Comme vous le savez, je suis de retour en classe et je fais le montage de 2 films pour la projection finale, qui est aussi notre graduation, le 22 septembre.

Je passe donc pas mal de temps en face des ordinateurs Apple avec mon tout nouveau tout beau disque dur externe de 500GB en train de monter "Walking" et "Going Nowhere Fast". C'est vraiment cool mais egalement enormement de travail

J'ai pris congé quelques heures pour voir nos amis qui sont venus de San Diego à Venice Beach le weekend dernier ainsi que pour une "wrap party" chey Rob. C'est un de mes camarades de classe.

Mais la chose la plus importante ces derniers jours était bien sûr l'anniversaire à Fabi. On a pas été très loin mais on a trouvé un restaurant mexicain très sympa à Sun Valley, l'Acapulco.

J'espère que mes messages ne vous ont pas trop manqués :-)

Prenez bien soin de vous et à bientôt.
Marc

0 Comments:

Post a Comment

<< Home