My Film Making Experience

I share my experience in L.A. as a filmmaker student at the New York Film Academy.

Wednesday, July 19, 2006

Phonak Looses The Yellow Jersey


Hi everyone!
FR: Bonjour a tous!

I know, I'm more talking about cycling than about filmmaking. But as you know, I'm almost 2 weeks off, so I decided to concentrate a little on the editing of my thesis film and also a little on the "Tour de France".

FR: Je sais, je parle plus de cyclisme que de realisation. Mais comme vous le savez, j'ai presque 2 semaines de conge, alors j'ai decide de me concentrer un petit peu sur le montage de mon film de these et egalement un petit peu sur le Tour de France.

Difficult day for Phonak, they lost the yellow jersey. Floyd Landis was not in a great shape today. But fantastic day for the phenomenal Rasmussen who win this stage. Congratulations!

FR: Dure journee pour Phonak qui perd le maillot jaune. Floyd Landis n'etait pas au mieux de sa forme aujourd'hui. Mais superbe journee pour Rasmussen qui nous a fait une etape magnifque. Felicitations!

To see me working, feel free to check Fabi's blog: fab-photography.blogspot.com
FR: Pour me voir travailler, allez sur le blog de Fabi: fab-photography.blogspot.com

Take care.
FR: A bientot.
Marc

0 Comments:

Post a Comment

<< Home