My Film Making Experience

I share my experience in L.A. as a filmmaker student at the New York Film Academy.

Sunday, January 15, 2006

End of my first week

Hi!
FR: Bonjour!

That's it, my first week's over. I've spent a crazy week during the one I learned as much as never before. I can't believe all the things I learned about filmmaking in just one week.

FR: Ca y est, ma premiere semaine est passee. J'ai passe une semaine de fou durant laquelle j'ai appris plus que jamais auparavant. J'arrive pas a croire tout ce que j'ai appris a propos de films en juste une semaine.

We shooted in the backlots of the Universal Studios (New York lots), we shooted our first movies, we spent hours with cameras, lights, actors, teachers and it was just amazing !

FR: Nous avons tourne dans les blocks des Studios Universal (blocks de New York), nous avons dirige nos premiers films, nous avons passe des heures avec des cameras, lumieres, acteurs, prof et c'etait simplement fascinant !

I wish you a great day and a week as interesting as mine was.
FR: Je vous souhaite une tres bonne journee et une semaine aussi interessante que la mienne.

Markiboy

0 Comments:

Post a Comment

<< Home