My Film Making Experience

I share my experience in L.A. as a filmmaker student at the New York Film Academy.

Monday, December 05, 2005

US Embassy

Hi everyone,
FR: Bonjour a tous,

I went to Bern today to ask for a M-1 Visa.
My request was accepted by the US Embassy. I will get it in a couple of days.

FR: Je suis alle a Berne aujourd'hui pour demander mon visa M-1.
Ma requete a ete acceptee par l'ambassade des Etats-Unis. Je le recevrai dans les prochains jours.

It was the last thing I needed to leave Switzerland on January 6th.
I'm looking forward to starting my film studies !

FR: C'etait la derniere chose dont j'avais besoin pour quitter la Suisse le 6 janvier.
Je me rejouis beaucoup de commencer mes etudes de cinema !

Hope to see you before leaving.
FR: En esperant vous voir avant mon depart.

Marc

0 Comments:

Post a Comment

<< Home